Cum sa-ti faci bucle cu ajutorul unei bentite!

duminică, 20 aprilie 2014




Nu implica placa ori ondulatorul, asa ca nu trebuie sa-ti faci griji ca parul va suferi in timp deteriorari. Va propun ceva usor pentru a va face parul ondulat, cu ajutorul unei bentite subtiri cam de 1-2 cm. Il aplicati pe cap, ca si cum ati deveni din perioada hipiota, ceva de genul veti arata in oglinda. Eu am luat buchetele de par si l-am rasucit pe cordeluta, desi in video se ia cate un buchet de par cam de 3-4 cm grosime, se rasuceste si apoi se reia cam 2-3 cm de par pt a-l rasuci si tot asa pana devine ca un coc la final.



 
Actiunea o faceti dupa ce ati spalat parul anterior, eu am lasat parul intre uscat si ud, am aplicat ceara pentru o rezistenta indelungata a buclelor.

 Dupa ce ti-ai rasucit tot parul pe bentita, poti merge linistita la culcare. A doua zi vei avea buclele perfecte!

  Buclele mi-au rezistat vreo 4 zile  fara sa ma mai dau peste zi vreun fixativ.





3 comentarii:

My favorite blogs

Google+ Followers