MailDirect - un site de tepari

miercuri, 16 aprilie 2014


Inainte de a ma inscrie pe acest site nu prea am pierdut mult timp de a le citi e-mail-urile, de a da click si a distribui pe facebook. Cat am gasit pe internet am gasit "dovezi" pe care numai in ghilimele le pot numi acum, in care anumite persoane au intrat in posesia banilor.

Aseara, primind iar e-mailuri de la ei sa-si anunte un update la site intre data de 8-11 mai si cu o gluma seaca "Nu vom fugi cu bani dvs. Ne vom reintoarce pe site" , intrand pe linkul afisat mi-a atras atentia societatea la care este inregistrat MailDirect. Asa ca, din curiozitatea de a afla mai multe am scris pe Google societatea SC Marginean Holding AG SRL  Bucuresti si prin surprinderea mea am descoperit pagini intregi cu plangeri ale oamenilor nemultumiti.

SC Marginean Holding AG SRL detine mult mai multe site-uri, precum MyDeals, Paharnic , Go4deaL ,  MailDirect banuiesc ca este un surplus pentru venit in caz de esuare a altor afaceri pe care le au, afaceri unde sustrag bani de la oameni nevinovati si dansi se fac nevazuti. Primele doua site-uri deja sunt inchise, sa le vedem si pe cele doua sau cate or mai avea la suprafata.
Dau cateva citate a unor clienti care au fost inselati de aceasta societate:

"Va relatez un caz pentru a informa ca nu trebuie sa aveti incredere in cei de la My Deals. In data de 12.02.2012 am efectuat o comanda pe site-ul http://www.mydeals.ro si am platit contravaloarea a doua cuploane in valoare de 170 Ron. Dupa cateva zile am telefonat firmei de Produse de Top, cea care vindea marfa respectiva, pentru a cere detalii despre livrare si am fost informata ca livrarea se va efectua in 10 zile de la data comenzii. Am revenit dupa cele 10 zile si de fiecare data raspunsul primit a fost ca livrarea va fi efectuata si ca a fost predat coletul firmei de curierat.

 Incepand din data de 21.02.2012 am inceput o corespondenta cu cei de la Mydeals solicitand pe data de 25.02.2012 returul contravalorii celor doua cuploane achizionate. Raspunsul celor de la Mydeals a fost ca termenul legal este de 30 zile de la data inregistrarii solicitarii. Nu stiu daca este prevazut undeva acest termen, dat fiind ca pe siteul firmei la sectiunea "Intrebari frecvente", este prevazut in cazul returnarii unui voucher Mydeals ca:
  • Noi vrem sa fi multumit, asa daca exista vreo problema cu oferta ai 10 zile sa ne contactezi si noi vom incerca sa te ajutam

Pana astazi 3.04.2012  mentionez ca nu mi-au fost restituiti banii respectivi iar de fiecare data la apelurile telefonice repetate pe care le-am efectuat ori nu mi-a raspuns nimeni ori am primit confirmarea ca se cunoaste sesizarea mea si ca voi fi contactata.
In opinia mea consider ca aceasta firma da dovada de neseriozitate in relatii cu clientii prin nerespectarea termenelor de plata si prin faptul ca nu ia nici o masura pentru rezolvarea amiabila a problemei sesizate."

"Este absolut incredibil ce se intampla cu acest site fantoma!! Neavand absolut nici un raspuns timp de 4 LUNI referitor la comanda mea, mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge, ultima solutie a fost reclamatia la OPC! Am fost astazi la OPC cu toate dovezile impotriva acestui site nenorocit, asa ca va rog sa faceti si dvs acelasi lucru! Am postat si pe Facebook toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse!!

Patronul este Mihai Gabriel Marginean, Str. IOVITA 12 BUCURESTI, si se va trezi cu o bine meritata amenda!! Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe, si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita.... NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc! Daca aveti nevoie de detalii legate de firma "stimabilului" va rog sa imi scrieti pe acest site. Cei de la OPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Nu ne putem lasa calcati in picioare de un neica nimeni care habar nu are de minime reguli de bun simt in ceea ce priveste relatia cu clientii!

Acestea sunt momentan datele pe care le am despre ce se ascunde in spatele tepei extraordinare numita MYDEALS.RO :
SC MARGINEAN HOLDING AG SRL
Judet: Bucuresti
Oras: Bucuresti
Adresa: Str. IOVITA 12 BUCURESTI
Cod Postal: 50686
Telefon: 21021539 (Ajutor*)
Fax: -
Cod Unic de Identificare: RO 25691769
Nr. Registrul Comertului: J40/7082/2009
Stare societate : INREGISTRAT din data 22 Iunie 2009
Anul infiintarii : 2009
Informatii din data de 08-Apr-2012
Contact:Mihail-Gabriel Marginean
Telefon:49101885
Email ffice@mydeals.ro "

 Ciudatenia la retragerea banilor, MailDirect te obliga sa trimiti o copie dupa buletinul de identitate si o adeverinta de salariu , foarte bine pentru ati face o noua identitate noua in numele celor naivi.

La inscrierea pe site esti obligat sa scrii ce venit lunar ai pe luna si de mentionat toate sumele erau colosale de la 2000-2200 lei luna






































Nu prea imi pierdusem timpul valoros de a executa cerintele site-ului, desi asta m-a facut sa-mi sterg contul definitiv de la ei de pe site decat sa-mi fac mai multi nervi atunci cand era sa fi strans acei 50$ si milogit pentru a-mi fi transferati in contul bancar.
Asa ca nu credeti orice "opinii/dovezi" lasate pe la anumite bloguri sau alte site-uri unde asa zise persoane au intrat in posesia banilor, totul este aranjat ca sa fie credibil pentru toata lumea.

My favorite blogs

Google+ Followers