O experienta de neuitat

joi, 17 aprilie 2014


Se numara printre unele dintre experiente de neuitat, ieri in stadion Toumba (Salonic), fiind prima oara la meciul de fotbal dintre echipele Paok Salonic si Olympiakos, pentru un turist as recomand sa mearga la un astfel de joc numai daca este inrait dupa fotbal. Poate nu-i recomand din prima "zi" ca tratament la poarta 4 (Fira Tessera), ci mai departe de aceasta "zona", desi am vrut sa experimentez si sa simt cum este sa fi alaturi de grupul paokistilor si astfel ne-am luat bilete aici. Meciul urma sa fie la ora 20, desi adunarea s-a facut la 15-17. Pana sa inceapa meciul, au inceput "luptele" in afara stadionului cu asa zisi huliganii Paok importiva politiei, noi cei dinauntru am "inspirat" doar gazele lacrimogene venite din "exterior". Primul impact l-am trecut cu bine, ma uitam mirata la cei de langa mine ca "plangeau" si eu nu
aveam nimic, abia dupa 10 minute iar o bubuitura
 s-a auzit si iar fumul de la gaze a aparut .... eeeh abia atunci am facut cunostiinta intr-adevar cu ele :)) ... usturime ingrozitoare oculara, inlacrimare, durere de cap si piept, nu puteam sa respir ....  Mi-am revenit dupa cateva minute, efectul de dupa, incepusem sa stranut fara oprire :)) ... oricum am avut un moment sa plec din stadion, cu toate ca bine am facut caci afara era mai groaznic decat inauntru si va spun si de ce! Va veti da seama din fotografii :)) cat si din video :)) . Oricum urmatorul meci cu Paok Salonic impotriva echipei Panathaikos va fi jucat la Atena, va fi mult mai rau cu ceea ce am trait ieri in stadion. Normal ca merg, imi place sa simt si sa vad live meciul. In fata televizorului nu traiesti aceeasi senzatie.
Faza comica la meci ca nu a inceput la 20 asa cum a fost anuntat, au tras de timp cei de la Olympiakos, dupa deschidere, au intrat pe teren si liniste "muta" au refuzat sa joace, cu toate ca presedintele echipei Paok a spus clar : 
  1. renuntati la meci, cu parere de rau, din stadion nu iesiti decat batuti de catre fanii Paok
  2. pierdeti meciul, cu parere de rau, mancati bataie de la fanii Paok
  3. castigati meciul, la fel, tot batuti veti fi de fanii Paok 
Cum o dadeau, tot nu era bine :)) , intr-un final a inceput in jurul orei 21.  Abia dupa pauza, echipa Paok Salonic a marcat un gol cu victorie. Bucuria se observa din fotografii :D , prin "ceata" de fum se aud ca au fost si pesti "zburatori" unde s-au si-au facut cuib pe bancheta unde iau loc jucatorii echipei Olympiakos, antrenorul ... corectati-ma ca am un lapsus mare caci nu-mi vine cuvantul in minte,pozele vorbesc si veti va da seama despre ce doresc sa spun. 
 
Oricum meciul parca nu se mai termina, aproape de 24 si cei de la Olympiakos faceau in asa fel sa nu-l termine, sa incerce sa aiba si ei o victorie, desi fara succese ...

Paok a invins, merge peste o saptamana la Atena, 26.aprilie 2014. :D



4 comentarii:

My favorite blogs

Google+ Followers