Arati mai tanara decat esti?

luni, 27 octombrie 2014

Poate ca ti s-a spus ca pari mai tanara fata de varsta pe care o ai in realitate, acum poti sa stii din ce cauza esti asa si pot sa spun personal ca din ceea ce am citit pe anumite site-uri, intr-adevar asa este. Dupa anumite studii facute in ultimii ani, reies ca femeile care nu le ghicesti niciodata varsta, tind sa aiba tensiunea arteriala scazuta si astfel durata medie de viata decat de cele care par mai in varsta desi, in realitate nu sunt. Ma dau ca exemplu pe mine. Am varsta de aproape 33 de ani, cu toate ca cei care ma cunosc pentru prima oara, niciodata nu mi-au ghicit varsta corecta, ci mi-au dat mereu intre 22-24 de ani. Asta este cauza tensiunii arteriale care e scazuta si care nu predispune boli de inima.

Hipertensiunea este des intalnita printre multi altii, asta afectand cel putin o treima din populatia adulta de pe glob, care declanseaza afectiuni mortale precum infarctul, atac de cord, atac cerebral etc.

Daca ai tensiunea arteriala scazuta, atunci si pielea ta isi pastreaza prospetimea pe o perioada foarte lunga decat in mod normal. Procesul de imbatranire se incetineste si de aceea femeile care par mai tinere decat varsta initiala nu au probleme cu ridurile, iar pielea lor este mereu neteda si stralucitoare.

Citat al Dr David Gunn “In urma studiilor am determinat ca exista o legatura intre tensiunea arteriala, bolile cardiovasculare si perceptia oamenilor asupra varstei unei anumite persoane. S-a dovedit ca persoanele cu tensiunea arteriala mai mica tind sa aiba, in general, un aspect fizic mai tanar decat varsta biologica”

My favorite blogs

Google+ Followers