Balsam de par cu banane si ulei de nuca de cocos

sâmbătă, 27 decembrie 2014

Unul dintre tratamente naturale pe care am inceput de azi sa fac, este balsamul de par cu banane. Acest tratament este recomandat sa se faca de 1-2 ori pe saptamana a cate 10 sedinte pentru ca rezultatele sa fie vizibile.


Aveti nevoie de: 
  • Pentru ca am parul lung, astfel am pus 2 banane, numai daca aveti mai lung parul si des, atunci puteti pune 3.
  • 4 linguri de lapte de nuca de cocos
  • 3 linguri de ulei de nuca de cocos
  • 3 linguri de miere de albine naturala
Am pus uleiul de nuca de cocos la bain-marie pentru a deveni lichid. 
Am curatat bananele, le-am taiat in bucatele, am adaugat laptele de nuca de cocos, mierea si dupa ce uleiul s-a topit am adaugat peste ingrediente si le-am pus in blender pentru a deveni o crema foarte fina. Aveti grija sa nu va ramana bucati de banane nezdropite !! 

La ce ajuta fiecare ingredient in parte ? 

  • Bananele in combinatie cu laptele de cocos si mierea hranesc, netezesc parul si-l fac stralucitor. Deoarece bananele contin 75% apa , acestea sunt ingrediente vitale pentru hidratarea parului. Parul va fi mai usor de descurcat, de aranjat si mai putin predispus la deteriorare. Banenele contin o sumedenie de vitamine, precum vitamina A, B6, C si E.
  • Laptele de nuca de cocos contine grasimi si antioxidanti care hranesc parul, vindeca matreata si infectiile scalpului. Acest tip de lapte da volum parului si il hraneste gratie proteinelor si uleiurilor continute. 
  • Uleiul de nuca de cocos contine din belsug acizi grasi si vitamina E, care hidrateaza, stimuleaza cresterea si ii dau stralucire parului. Uleiul combate pierderea de keratina, responsabila cu albirea parului. Acidul lauric din uleiul de cocos are proprietati antibacteriene si antifungice vindecand matreata si decojirea scalpului. 
  • Mierea de albine ajuta la hidratatea parului. Este bogat in fier, zinc si sulf, precum si vitaminele din complexul B care ajuta la cresterea sanatoasa a parului.

My favorite blogs

Google+ Followers