Prima mea comanda de pe Vitacost

duminică, 2 aprilie 2017

        Dupa multa vreme de nescris pe acest blog si nu numai de a comanda din S.U.A , am revenit azi cu un review despre produsele pe care le-am comandat de pe Vitacost.com . 
        Site-ul Vitacost este plin de oferte, cele in materie de cosmetice, cele care se gasesc la preturi de nimic se cumpara cate 2 sau 3 bucati la un pret foarte convenabil. Locuind in Germania, te gandesti ca sunt ieftine cam toate, desi pe site-ul acesta sau unul asemanator care se regaseste peste ocean preturile sunt de 2-3 ori mai mici fata de ceea ce se gaseste la nemti. Astfel permindu-mi sa-mi iau cateva vitamine atat pentru mine si pentru mama mea si cateva cosmetice. Data viitoare voi reveni cu alte cosmetice posibil mai multe in cosul de cumparaturi :) .

Comanda am plasat-o pe data de 4 Martie intr-o sambata, iar pe 6 Martie mi-au procesat-o si livrat-o. Pachetul cu greutate de 0.700 grame livrata prin DHL fara numar de urmarire doar pentru teritoriul american, mi-a sosit pe 15 Martie , fix 8 zile lucratoare. DHL pe Vitacost mentioneaza intre 8 - 20 zile lucratoare ajunge pachetul. Plata am facut-o prin Paypal deoarece am cardul de debit card de la Sparkasse si asa am putut face plata online. Taxe vamale nu exista pentru Germania, astfel ca pachetul mi-a fost livrat direct la usa de catre curier, pe cand in Romania, te-ai fi deplasat la posta vamala platind si tva-ul sau taxele vamale pentru acesta.

          Sa nu ma mai lungesc prea mult trecem la parerea mea despre produsele pe care le-am incercat de cand mi-au fost livrate. 

Acidul Folic pe care mi l-a recomandat medicul meu ginecolog l-am luat prima data anul trecut dintr-o farmacia dand pe el 8 Euro la 120 de tablete , in schimb pe Vitacost am dat 3,79 $ cu 250 de tablete. Dupa cum stiti , acidul folic nu numai pentru preconceptie ajuta foarte mult cat si in timpul sarcinii in saptamana 6-8 , cat si pentru producerea celulelor noi: celulelor pielii, parului, celulule albe imune ale sangelului, celulele rosii ale sangelului si multe alte beneficii organismului. 







Maca inca nu l-am testat, il voi lua in perioada cand sunt in apropierea concediului de vara :D . Maca este o radacina asemanatoare ridichei , un afrodisiac care ajuta foarte mult pentru fertilitatea femeilor cat si a barbatilor.






Luteina impreuna cu zeaxantina ajuta foarte mult pentru o vedere mai clara, mai ales pentru cei care au chiar probleme serioase , astfel m-a impins sa o iau pentru mama avand dubla vedere, macar sa-i amelioreze din starile pe care cand si cand. Nu a fost testat inca pentru a-mi da seama cat de bun este, in curand. L-am luat la pretul de 8,50 $ 



Vitamine pentru caini si pisici pentru blanita, piele si tinerea la distanta a puricilor si capuselor, deoarece are la baza usturoiul, Din ziua de cand am primit pachetul ii administrez cate 1-2 drajeuri catelusei mele. Mi-a fost teama la inceput ca mi le va refuza si va trebui sa le pisez cumva in mancare, desi ma bucur enorm ca ar rontai toata cutia, atat de mult le adora. Blanita Borderului meu a devenit mai stralucitoare decat era inainte si nici nu mai cade atat de mult par la periere. Flaconul contine 250 de tablete si a fost la pretul de 4,89 $ . Acesta se regaseste si la 500 sau 1000 de drajeuri. Oricum il recomand si sigur il voi mai cumpara. 











Crema de maini EOS pe site-ul Vitacost se dau cate 2 bucati la pretul de 2,09 $ . Parerile la aceasta crema sunt impartite, desi pe mine m-a multumit foarte mult. Totul conteaza de ph-ul pielii pe care il ai. Lucrand zi de zi cu lucruri care mai mereu sunt ude si nu numai, mainile mele au tendinta de deshidratare si crema aceasta mi-a facut mainile ca noi. Parfumul de floare de cires si catifelarea pielii rezista dupa aplicarea alcoolului dezinfectantat pe care il aplic la serviciu . Clar il voi mai comanda si alta data. Aici in Germania aceasta crema este la 6 Euro/ bucata. Sunt tare multumita de ea!










La fel ca si crema EOS numai ca un pic diferit, balsamul Rescue se dau cate 3 bucati la pretul de 1,49 $ . Rezista in jur de 2 ore pe buze hidratandu-le constant. Le recomand!














Cu siguranta va mai exista o data viitoare pentru a mai plasa o comanda tot pe Vitacost. La anumite perioade de timp ti se trimit notificari prin e-mail cu oferte si diverse coduri de reducere pentru produse. 

0 comentarii:

My favorite blogs

Google+ Followers